Efter igen!

Torsdag:
Vi grillade och drack i torp, det va jätte mysigt och trevligt. Speciellt eftersom min kära kusin Linus kom ditt och umgicks med oss lita. Vi blev lagom fulla, haha.

Fredag:
Vakna, cykla till Olas mamma, hem till Ola grilla och hade allmänt trevligt, sen åkte vi hem till Kim. Plus att jag, Emma, Philip och Amanda hade lite äventyr där i mellan, HAHA!

Lördag:
Vakna, hjälpte Kim att städa rummet, nu är jag hemma och redo för påsk middag med familjen!

Måste erkänna att jag är lat idag, har inte tränat något alls idag, men får nog göra det sen ikväll efter maten.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Fy på dig Malin att du inte motionerat något idag, skärpning.. :P

2009-04-11 @ 18:46:10
Postat av: Malin (jag)

Jag ska ut och gå sen. ^^

2009-04-11 @ 21:58:20
URL: http://tudemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0