Helgen!

Fredag:
Gick till af med Kim och Simon, hem till dem igen, gjorde inte så mycket, Dannie hämtade mig, drog hem till mig och drack kaffe, gjorde mig iording sen ner till Kävlinge och träffa min kusin, vi käka på Old Times (as gott) sen drog vi till Frattan och blev jätte fulla (pinsamt), Padde och Ola hämtade mig och körde mig till Furulund sen va det att sova för dem bara klaga på att jag va full och lukta alkohol.

Lördag:
Vaknade brevid ett spöke :O HAHA, gick en runda med Kim och David, sen hem till Kim igen, Ola och Padde kom, vi körde runt och fixa gerjor, hem till Padde, umgicks och käkade mat, hem till Kim och spelade monopol hela natten och jag typ förlorade för Ola fuskade.

Söndag:
Vaknade, tittade på tv, blev hämtad av Jecissa och Benjamin, hem till mig drack kaffe och snackade skit, nu sitter jag här och min älskade lilla syster ska göra slingor på mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0