Mycket att skriva. (:

Tisdag:
Dannie hämtade mig efter af sen körde hon, jag och Maja till Bjärred, ät mjukglass och plockde snäckor på stranden. Sen hem till Dannie, solade och lekte i trädgården. På kvällen cyklade hon och jag till Furulund och spelade fotboll med Lukas, Simon och Berta. (:

Onsdag:
Af, sen va jag med Dannie, vi skulle hämta biljetterna men dem hade stängt. När vi hade käkat och sånt så körde hon mig till Marcus, vi skulle prata lite. Om ni vill veta så kom vi fram till att vi skulle försöka igen och att allt kommer bli bra mellan oss. *Happy face*

Torsdag:
Jag va på af, hem till Kim, Dannie kom och hämtade mig så körde vi in till Lund och köpte våra älskade biljetter till på söndag, Malmö  - Trelleborg. Sen bakade jag och Dannie en sockerkaka som va formad som en snopp! HAHA, den skulle hon ha med sig till jobb.

Malmö vann med 1-0

Fredag:
Nu är jag på af, ska snart gå och jobba liten sen ska jag flörta med mamma och se om jag kan få pengar så att jag kan åka till mitt Monte djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0