Lördag.

Mycket riktigt så var vi i Ullared i torsdags och det va mycket trevligt, vi köpte en hel del. Det blev kläder till mig, Emma, mamma, far, Kim, Malte och Maja. :P Alla blev nöjda och glada.

Igår låg jag ute i solen hela dagen, jag och mamma la oss där vid halv tio sen låg jag där till halv tre eller något. Jag, Emma och Amanda badade med, det va skit skönt i vattnet. Kim, Philip och Dannie är badkrukor, hehe. Jag och Kim åkte hem till honom senare på dagen, sen kom hans knäppa kompisar hit så va drack lite. Bamze och hans kompis kom på natten och hängde med oss en stund.

Idag har jag sovit fram tills nu typ, vi ska fixa på rummet lite sen kommer kanske Ola och umgås.


Kim, du är den enda för mig. ♥


Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0