Lördag!

Igår hade jag jätte roligt, jag satt på Lailas jobb från halv sex till två på natten, HAHA! Helt ärligt så är hennes arbetskamrater sjuka i huvudet (det är positivt), över balla och jag blev lagom full. :P

I morse gick vi upp ganska tidigt för vi skulle hinna springa i stan innan jag skulle åka hem. Det gick inte så bra för vi fastna i varje affär vi gick in i, hehe.

Jag kom typ precis hem från min kusins 30års kalas, det va jätte roligt och alla va glada och positiva. Hon blev super glad för sina presenter.

Nu ska jag göra mig iordning, sen hem till Vera för vi ska till Landskrona karnivalen.

Jag saknar min Kim jätte mycket! ♥

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0