8)

Lördag:

Vi gjorde oss iordning sen åkte vi och handlade med mamma och far, körde och hämtade Elena och Johan, sen hem till St.Harrie. Vi åt fondu och det var väldigt gott, sen spelade jag, Elena, Kim och far kubb, jag och Elena förlorade :P HAHA. Senare på kvällen kom Jessica och Markus, så vi spelade kort och umgicks, det var väldigt trevligt.

Söndag:

Vi vaknade, jag städade lite och sånt, åkte hem till Johan och Elena så jag och Kimis har umgåts med dem hela dagen, vi har haft jätte roligt, sen cyklade jag och Kim hem till honom och nu ska vi nog snart sova.



Kim Andersson, du är helt jävla underbar och jag tycker om dig väldigt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Elena

HAHA, jag sög på kubb (;

Som jag sa då, vi lät dom vinna! <3

2009-06-08 @ 06:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0