(:

Visst älskar vi det här vädret, det är helt underbart och man mår så himla bra av det.

Min helg har varit väldigt bra måste jag säga, i fredags va jag och Dannie ute i Lund och vi hade skit roligt, även om hon kanske helst skulle vilja glömma vissa detaljer. ;) HAHA. Igår åkte jag hem till Kim, vi skulle egentligen ha en mys dag men det slutade med att han, jag, Ola och David gick upp till Milas och drack, mycket trevligt va det. Fast det blev inget mys när vi kom hem iheller för vi båda somnade. ^^
Idag är det söndag och vi har inte gjort så mycket, legat i solan, varit och handlat, käkat middag, ja lite sånt. Väldigt skönt måste jag säga. Nu ska jag gå ut i solen igen för jag är rädd för att färgen ska försvinna om jag är inne för länge :P HAHA.

Kim, du är det bästa jag har! ♥


Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0