Idag är det söndag.

Som vanligt är jag typ sämst i hela världen på att skriva i min blogg, men jag har inte riktigt tid med det faktiskt. Jag förstår inte dem människor som har tid till att sitta och skriva hela dagarna.

Min vecka har varit helt underbar och jag älskar mitt liv just nu, att arbeta på förskolan är helt underbart och jag är faktiskt ledsen över att det inte kommer bli så mycket nu under sommaren.

Fast det bästa i mitt liv nu är Kim för han är helt underbar och finns hela tiden vid min sida när jag behöver honom.

Honom gillar jag skarpt! ♥

Har umgåts mycket men familjen och vänner men så klart, Malte är världens sötaste bebis.

Nu ska jag titta på tv sen ska vi nog äta pizza, orkar inte laga middag idag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin bloggg :D

2009-06-22 @ 13:13:24
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0