Jag har något väldigt roligt att berätta!

Lördag:

Vaknade brevid min underbara Kimis som alltid, gjorde oss iordning sen kom far och hämtade oss för vi skulle åka till hässleholm. Det blev jag, Kim, Emma, Philip och Amanda i en bil och mamma, far, Evert, Johan och Elena i en bil, så vi va jätte många. Vi hade trevligt och mysigt som fan, men det va varmt så in i helvete. När vi kom hem till Kim igen duschade vi och sånt, sen lagade vi mat så kom Emma, Philip och Amanda för vi skulle på 20års fest. Vi hade skit roligt, skrattade och drack, men det slutade inte så bra för Kimis fick ett slag på ögat för han sa till en kille att han luktade svett, HAHAHA!

Nu är hans öga lite svullet och blått men han är finast ändå! ♥

Söndag:

Jag vaknade men världens bakfylla typ kl 8 på morgonen, jag va så bakis så att jag tillochmed kräkte, det har ALDRIG hänt mig förr. Men när jag tittade på min mobil så mådde jag bättre för jag hade fått värlens bästa nyhet, MALTE är född (för er som inte vet vem han är så ska jag berätta att han är min syster son). Jag och Emma åkte in till Lund och hälsade på Petra, Niklas och Malte, han är den sötaste nyfödda bebis jag har sett i hela mitt liv.

Helt underbart är det och jag är en mycket stolt moster! ♥

Måndag:


Idag har jag varit på af och det va väldigt tråkigt för vi satt i ett litet jävla rum utan luft och lyssnad på eu-snack.
Sen cyklade jag och Kim hem till honom, vi skulle egentligen bara hämta snus men vi somnade. ^^
När vi kom hem till mig la vi oss i trädgården, sen gick vi in och lagade middag. Johan och Elena har precis åkt hem med, men vi har haft en trevlig dag.


Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: amandis

MYCKET BRA HELG ENLIGT MIG :)

2009-06-01 @ 22:21:20
URL: http://pilsken.blogg.se/
Postat av: Malin

Enligt mig med, det får vi allt göra om! :D

2009-06-01 @ 22:22:09
URL: http://tudemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0