Vem fan bryr sig!

Måndag:

Ja då hände nog inte så mycket, jag va väl hemma och tog det lugnt. Man glömmer ju ganska snabbt vad man gör om dagarna om man inte skriver varje dag. Fast nu kom jag på att va stack till Af helt i onödan för vi va lediga, men vi hade inte fått reda på det, skäms Carro! ;P HAHA. Sen stack vi hem till Kim så va jag där ett tag för han skulle på möte igen, sen hem till mig. Fast vi gjorde inte så mycket.

Tisdag:


Jag jobbade men mina underbara barn sen när jag kom hem så fick jag så in i helvetes ont i huvudet så vi gick och la oss redan vid 21.00 tiden. ^^

Onsdag:

Jag skulle egentligen jobbat men jag hade fortfarande sjukt ont i huvudet så jag fick stanna hemma. Petra och Malte kom på besök så jag mös en massa med honom ♥. Sen tog jag det mest lugnt resten av dagen.

Torsdag:

Jag, Emma, Philip, Johan och Elena va på nova och handlade. Vi gick igenom nästan alla affärer för jag behövde en klänning, i den sista vi va i hittade jag en. HAHA. Sen på kvällen va vi på student fest hos min kusin, Grattis Erik. Det va väldigt trevligt och vi hade skit roligt. Men jag och Kimis fick åka hem tidigt för jag skulle jobba på fredagen.

Fredag:

När jag kom till jobb så fick jag ett roligt bemötande, dem sa vad gör du här, :P HAHA! Dem hade glömt att ringa mig och berätta att jag inte behövde jobba för dem hade jätte lite barn. Så jag fick åka hem igen, jag städade och bakade en jätte god paj. Kimis va på student fest så jag passade på att umgås med Dannie. Vi drog hem till Stiffe och där hittade va honom, Erik, Patrik, Andy och Niklas (tror jag) fy fan vad roligt det va, det va riktigt längesedan man träffade dem. Vi får allt sluta ha mega uppehåll nu, haha.

Lördag:

Idag är det lördag och jag sitter här, Kim ligger i sängen och typ sover för han är bakfull, hehe. Vid tre, halv fyra kommer Markus och hämtar oss för vi ska hem till honom och Jessica, vi ska käka och dricka lite för att fira att hon har slutat skolan nu. (:


Helt ärligt gott folk, nu har jag skrivit lide mycket men vem fan bryr sig om vad man gör om dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0