God morgon!

Jag sitter på af och ugglar, fast Danne och Padde kom för en stund sedan och håller mig sällskap. Min kära syster tycker att jag ser ut som en prostituerad idag, hon är helt underbar. Här händer nog inte så mycket idag, får väl söka lite jobb. Sen blir det sista dagen i Kiosken sen får jag vara ledig lite. (:

Måste berätta om dagen sötaste. Igår kväll sa jag till min man att han skulle skicka ett romantiskt sms till mig, imorse när jag vakna hade jag fått ett sms.

Hej världens underbaraste flickvän! Nu ska jag sova och drömma om dig! För jag saknar dig jätte mycket just nu. Sov sött så hörs vi imorgon. Kyss

HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA! ♥



Nu är jag hemma, färgar håret, ska duscha och sen ska jag antagligen umgås med Padde och Kim. WOHO, roligt liv den här kvinnan har. Jag saknar min Marcus väldigt mycket, bara så ni vet, hehehe.

PUSS spec till Carro för hon är mig trogen! ;)


Kom hem från Padde för en stund sedan, kl är snart halv fyra och jag är jätte trött! Jag, Padde, Kim och Ola har bara degat hela kvällen :P HAHA!

I morgon blir det fest!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0