God morgon!

Gårdagen va helt okej, inte så mycket att göra så det va skönt.

Nu sitter jag på lärcentrum för ska snart in på möte på af, det är ju alltid lika kul.
Jag får lägga till mer ikväll när jag kommer hem, om jag orkar!



Jag skolkade från mötet, där va typ 20 pers som skulle in i ett lite rum så jag orkade inte! ^^
Vi drack kaffe istället, sen drog jag, Padde, Kim och Ola hem till mig för Ola skulle kolla en sak på min dator,
sen vidare hem till Padde där vi spela GH. Skit roligt, men jag suger fett på det spelet. Sen blev det kiosken för min del,
finns inte så mycket att säga om det, bara att det är fett bull att vara själv en hel dag.

Nu ska jag sova lite, upp tidigt i morgon!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0