Till dig!

Jag vet att jag inte behöver skriva ditt namn för du kommer förstå när du läser!

Du skriver i din blogg hela tiden om hur dålig jag är som har gjort så här, men har du tänkt på en sak? JAG BERÄTTADE SANNINGEN FÖR DIG EFTERSOM JAG HADE ÅNGEST FÖR DET JAG HADE GJORT MOT DIG!

Kan du vara snäll och sluta gnälla nu för jag är jävligt trött på det, vad fan vill du att jag ska göra? Jag har bett om ursäkt en miljon gånger. Du bryr dig ändå inte om vad jag säger, du lever i din lilla värld och ska alltid vara ett offer och en sak till, VAD FAN BÖLAR DU ÖVER! Du har en kille som tycker om dig, det va för fan typ lika ruttet av dig att "testa" dem två för att se vem som va bäst för dig. Du fick ditt svar så håll dig till den som vill ha dig och tycker om dig!

JAG, HAN OCH MIN FÖRLORADE NEGER SON GJORDE DIG EN TJÄNST!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Testa ? Vi snacka om det & jag gjorde väl ändå aldrig det. Ja du kanske säger du har ångest & sånt. Men du har inte ens sagt förlåt öga mot öga. Det är det ända jag väntar på, Malin.. Vadå alltid vara ett offer? :S

2009-03-31 @ 11:51:00
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Malin (jag)

Jag har annat än dina "problem" att tänka på, Carro! Vill du mig något så kom till mig! Btw, jag såg din "pojkvän" innan (Y) Lycka till!

2009-03-31 @ 16:18:08
URL: http://tudemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0