Hej alla glada!

Idag är det fredag och jag är glad. I veckan har det inte hänt så mycket, det vanliga bara.

Måndag:


Va på af, hem till Kim, Dannie kom på kaffe och sen åkte vi hem till mig.

Tisdag:

Jobbade, Kim cyklade och hämtade mig på dagis när jag slutade halv fyra, hem till mig, vi gjorde inte så mycket.
På kvällen åkte jag, Kim, Emma, mamma och far till Hörby för vi skulle heja på mamma och Uffe när dem bowlade, som vanligt så vann dem så nu ligger dem etta. Sen åkte vi hem och sov.

Onsdag:


Jag jobbade, Kim kom och hämtade mig (som han alltid gör för att han är väldens snällaste och underbaraste), sen gjorde vi inte så mycket för jag va trött efter en lång dag med massa barn. Fast jag och Kim bakade på kvällen.

Torsdag:

Jag va hemma från af för att jag följde med min kära stora syster och handlade för hon är  jätte gravid och ska föda nu när som helst. Jag och Kimis bakade bullar, sen kom Jessica och Benjamin på kaffe innan dem körde till dansen, jag och Kim åkte hem till honom.

Fredag:

Idag har jag varit på af, det va ganska trevligt. Vi fick gå på föredrag om socialtjänsten. Efter det cyklade vi hem till Kim, åt lite sen kom Jessica, Markus och Benjamin, för Kim har lovat Benji att leka med honom en hel dag så det har dem gjort idag. Dem har spelat fotboll, spelat WOW, lekt med bilar, lekt på lekplats också har vi varit och köpt glass. Nu ska jag laga middag sen ska vi gå till fotbollsplanen om det inte börjar regna.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0