Hej! (:

Torsdag:

Först va det af som vanligt, åkte hem och gjorde inte så mycket, cykla ner och mötte Annika för hon skulle låna min skinjacka, sen hem snabbt som fan igen för Anita och Begnt skulle hämta mig, åkte till Jessica och Marcus nya hus, skit fint och helt underbart är där. Fixa lite i huset och hämtade saker, va hemma vid halv tolv, tolv. Helt slutkörd va jag, HAHA.

Fredag:

Anita hämtade mig vid nio, sen körde vi till Jessicas lägenhet i torp och tömde klart den, till huset med en full lastbil (både från Jessicas lägenhet och Marcus lägenhet) tömde den, moblera rätt möblerna, packade upp det mesta, fixade lite och sånt, sen fick jag åka hem vid elva tiden.

Lördag:

Snart kommer Jessica och hämtar mig, för vi ska åka till Helsingborg och handla det sista till huset, sen ska vi dit och fixa allt så vi blir klara idag, sen blir det nog att tömma hennes lägenhet på allt som ska till tippen för i morgon ska vi städa den.


Jag vet redan vad jag vill! ♥





Kommentarer
Postat av: Kim

<33

2009-05-02 @ 12:26:39
URL: http://tudemor.blogg.se/
Postat av: Malin (jag)

mm, lönt! ;) HAHA! <3<3

2009-05-03 @ 10:45:12
URL: http://tudemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0