Hejsvej!

Förlåt för att jag är så dålig på att skriva, men jag sitter nästan aldrig vid datorn längre så det är nog därför!

Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden, umgåste med familjen och Kim mest. Fast jag har ju jobbat med och igår passade jag Benjamin så vi va inne hos Maja och lekte lite.

Det går bra för mig på dagis, det enda störiga är att näste vecka ska jag vara på en ny avdelning så nu måste jag börja om från början och lära mig alla namn och sånt, hehe. Men det ska nog gå bra, för det gick snabbt att lära sig dem på den första avdelningen.

Snart ska jag bli moster :D Petra ska egentligen få sin son på söndag med det verkar som om han kommer lite senare.

Idag är jag och mamma hemma och tvättar och städar, Kim och far är och jobbar så det är lugnt och skönt här hemma, HAHA!

Nu ska jag gå och göra något annat, ha det bra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0